حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ

من سالمم به خدا

 سلام من سالمم و دچار هیچ گونه توهمی نشدم ...همیشه هم از اینا که میان تطابق نماد میدنو مسجد خدا رو تبدیل به لژ فراماسونری می کنن فراری ام ... اما این اولین موضوعیه که جدا درگیرم کرده ... اونم استیکر های جذاب و فانتزی وایبره.... خیلی از ماها فقط منتظریم سری جدیدش برسه و ... به هر حال تکنولوژیه...اما اخرین استیکر که مخصوص ما ایرانی هاس...واقعا چرا؟ من هر کاری کردم نتونستم بپذیرم که پرجم الله ما تن این حیوانات چه میکند...هرچه سعی کردم برداشتی دیگر ندیدم ... شما چه برداشتی می کنید وقتی لباس تیمتان تن ببر و گربه و کوالا باشه ... من سالمم به خدا فقط یه ذره از این بی تفاوتی نگرانم...

اگر شماهم قانع شدید اطلاع رسانی کنید لطفا....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
سبحان شهیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی