حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

بر سر سفره عشق....

آری رمضان آمد..خبری کوتاه که هرساله امیدی دیگر به ما می بخشد...ناخودآگاه هرسال به یاد رمضان های قبل می افتم...آن وقتها که کودک بودم و به شوق سحری با خانواده همسفره می شدم....آنوقتها که مادرجانمان از سر نگرانی سر ظهر می گفت : پسرم ناهارت را بخور تا بتوانی تا افطار دوام بیاوری...اما شرمم می آمد از لبهای خشک مادر..مگر چند سالم بود شاید پنج سال...نمی دانم یادم نیست...اما یادم هست نوای زیبای پدر را در دم سحر صدایی آشنا و آرام که هنوزهم رمضانها را دلنشینن تر می کند...درست یاد ندارم کی بود ...اما به یاد دارم لحظه های افطار را...آری رمضان امسال هم آمد...اما عشق من آن عشق است که در پنج سالگی یا اولین روزه واجبم داشتم؟؟ نمی دانم اما یک چیز را خوب می دانم که عشق خدا هنوز به من همان عشق است....چرا که بازهم من بر سر سفره عشقش مهمانم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
سبحان شهیدی

نظرات  (۳)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۶ دیزاین فا
با سلام من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنر و..دارید می توانید از سایت زیر به ما مراجعه کنید
به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخت بنر به مدت یک هفته رایگان می باشد
Www.designfa021.blog.ir
۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۷ محسن تقی زاده
با سلام 
خدا قوت
مطلب شما در تو بنویس ثبت گردید.
http://tobenvis.com/new.aspx?id=2874

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی