حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

حسینی بودن از صفات بارز امام مابود...

17 دی 1356 کسی فکرش را نمی کرد چه پیامدهایی خواهد داشت این خوش رقصی عوامل دربار .همان روز که مقاله ای در متروزنامه اطلاعات به قلم یکی از نوکرهای دربار امریکایی با نام مستعار احمد رشیدی مطلق  به چاپ رسد ، همان روز که وی با گستاخی تمام امام عزیزمان را عامل مستقیم شوروی و انگلستان دانست ، مقاله ای بی اساس و بی پایه به نام ایران و استعمار سرخ و سیاه ، مقاله ای بی پایه که به دستور شخص شاه به منظور تخریب چهره امام و و سلب اعتماد مردم از امام نگاشته شد. اما نتیجه اش؟ آیا امام از یادها رفت ؟ یا نکند انقلاب اسلامی پیروز نشد ؟ چه شد ایا مردم به این خوش رقصی اعتماد کرده و دست از آرمان خود برداشتند ؟ و یاامام ما  به ایران نیامد و شاه که برای تغییر آب و هوا از ایران رفته بود به ایران بازگشت؟اما نه این ها توهم های خیال شماست چراکه مردم ما با چشمانشان مصداق عینی آیه شریفه " جاء الحق و زهق الباطل .." را دیدند . آری به کوری چشمانتان حقانیت از صفات بارز امام ما بود.

آری ایران به مدد مقلب القلوب مقلب گشت و منور گشت به نور و کردار اسلامی ، به کوری چشمانتان تکیه کردن به خدا از صفات بارزامام و مردم ما بود.

بعد از آن بارها و بارها سعی در تخریب چهره انقلاب و امام ما داشتید اما نتوانستید ، خودتان اذعان کنید که از ابتدای انقلاب تا به حال چندبار بر علیه ملت ما و انقلاب ما اتاق عملیات تشکیل داده اید ، اما چه کنیم که بخت با شما کوردلان یار نبود چرا که با خدا بودن از صفات بارز امام ما و مردم ما بود .

8 سال ، ببخشید گویا خطایی رخ داد ، 10 سال؛ ماجرای منافقین را فراموش کرده بودم . آری 10 سال تمام سعی در نابودی انقلاب ما با قوای نظامی دست نشانده خود داشتید اما چه شد؟ هیچ ، امام ما و مردم ما در سخت ترین شرایط شعب ابی طالب را به بدر و حنین تبدیل ساختند و در برابر شما ایستادند. معمولا در این مواقع رهبران بزدل به لانه-روباه های زیر زمینی خود پناه میبرند اما خمینی کبیر در جماران ماند و با مردمش در برابر دشمن ایستادند. آری به کور چشمتان ایستادگی ،مقاومت و شجاعت ، بر عکس سران بزدل شما  از صفات بارز امام ما بود.

در بالا از منافقین نام بردم و یاد ماجرای پاوه افتادم ، همان ماجرایی که به قول چمران ها از لابه لای آن بوی اسرائیل به مشام می رسید ، اری همان ماجرایی که پاوه سقوط کرده را در عرض 24 ساعت با یک پیام آزاد کرد چرا که امام جانمان گفته بود اگر پاوه را پس نگیرید اقدام انقلابی خواهم کرد ، همه این را خوب می دانستند که انقلابی بودن از صفات بارز امام بود و اگر حرفی را بزند عمل خواهد کرد . بازهم به کوری چشمتان پاوه را پس گرفتیم ، نقل ماجرای خرمشهر و حصر آبادان هم حواله تان می کنیم ، چراکه تا بخواهید چگونگی حل بحران کردستان را که به قول فیدل کاسترو : حل بحران کردستان مهم تر از چگونگی انقلابتان است ..."هضم کنید بسی پیر گشته اید و خانه خراب.

بعد از امام جان هم خیلی سعی کردید خلف صالحش را زمین گیر کنید اما چه کنیم که با یک دست مچ های تک تکتان را در پنجه حیدری اش خورد کرد.  تا به حال به دلیل شکستهایتان در بعد از امام فکر کرده اید ؟می دانید چرا؟ چون امام ما خوب می دانست چگونه شاگردانش را تربیت کند ، به کوری چشمتان استاد خوب بودن از صفات بارز امام ما بود.

و امروز هم می بینیم که عده ای را فرستادید تا مثلا امام ما را به سخره بگیرند و شاید مردم، امام جان را از یاد ببرند اما این را بدانید این افراد برای شما به مثابه بوزینه های کاخ یزید هستند که فقط یزید را دلشاد می کنند مگرنه امام ما در قلب های مردم مانده است ، اینان دلقک هایی هستند که با حلقه بازی های خود فقط و فقط دل های شما را شاد می کنند ، بوی بد دهان این مسخ شدگان فقط و فقط به مشام شما خوک صفتان خوش خواهد آمد چرا که خاک انداز رفیق خود را به خوبی میابد .  

واین را بدانید مردم ما ذره ای از ارمان خود عقب نخواهند کشید چرا که مشامشان به رایحه حسین بن علی عادت کرده آخر می دانید چرا ؟ چونکه حسینی بودن از صفات بارز امام ما بود.

تمام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۷
سبحان شهیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی