حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

غده سرطانی (تبار شناسی خوارج در قرن 21)


"سَرَطان یا چَنگار تقسیم نامتقارن سلول‌های بدن. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده نامشخص است ولی احتمال دارد عواملژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند."

آری خاورمیانه دچار بیماری است ، وجود غده هایی سرطانی که هریک به نوبه خود خطرناک هستند و در حال رشد هستند و همچون زالو بی رحمانه در حال مکیدن خون مردم هستند اینبار با زالوهایی رو به رو هستیم که علاوه بر خون ، طلا و نفت هم می مکند.هربار که زالویی می افتد می بینمیم دستی شیطانی زالوی دیگری را پرورش داده و به جان منطقه می اندازد اما به چه منظور ؟ به منظور تمام شدن خون مردم و سرمایه های طبیعی و زمینی آنها .

اما خوب است کمی بیشتر دقت کنیم و ببینیم که محل پرورش این فرزندان نامشروع خون خوار در کجا قرار دارد؟ این زالو ها را چه کسی کشت میدهد و به جان مردم منطقه می اندازد؟ ریشه سرطان و این غدد سرطانی کدام عضو از این جهان بزرگ است؟ آری در این مجال سعی داریم تا به تبار شناسی خوارج بپردازیم اما خوارجی که در قرن بیست و یک روحشان همان روح است  اما خوارج این قرن قلاده هایشان در دستان سیاه معاویه های زمانه است و همه دست به دست هم داده اند برای وارونه نشان دادن اسلام.

در طی قرن گذشته تا کنون با گروه های مختلفی در منطقه مواجه بوده ایم که هریک برای مدتی خطرساز بوده اند و این بار با تروریست هایی مواجهیم به نام داعش که نامش برگرفته از "دولت اسلامی عراق و شام" بود و امروز خود را دولت اسلامی می داند و ادعای خلافت دارد.

داعش به رهبری فردی مجهول به نام ابوبکر البغدادی و همراهی جهادگرایان سلفی جدا شده از القاعده اداره می شود، فعالیت نظامی آنها ابتدا در سوریه شروع شد و پس از قدرت گرفتن بشار اسد و تضعیفشان در سوریه درگیری ها به عراق کشیده شد و به تصرف چند شهر از عراق انجامید و امروزه داعش پس از خیانت ارتش عراق و شبه کودتای فرماندهان ادعای تشکیل حکومت اسلامی در عراق را دارد(!)

می توان گفت فعالیت های آغازین آنها برمی گردد به سال 2003 یعنی سالها قبل از بحران سوریه و این فرزند نامشروع که به ابوبکر البغدادی به ارث رسیده را می توان حاصل تربیت افرادی چون ابومصعب الزرقاوی با نام اصل احمد فاصل ،فردی  با اصالت اردنی که بعد ها رهبری القاعده عراق را به  عهده گرفت و در سال 2006 در جنگ عراق کشته شد و بعد از آن "ابوحمزه المهاجر"تا سال 2010 به همراه ابوعمر البغدادی ،شخصی مجهول الهویه با اسامی جعلی مختلف ، به تربیت و فرماندهی این گروه پرداختند و پس از کشته شدن آنها در سال 2010 ابوبکر البغدادی رهبری داعش را بر عهده گرفت.

اطلاعات دقیقی از او در میان نیست اما عده ای از رسانه ها معتقدند وی کسی است به نام "ابراهیم عواد ابراهیم "  متولد سامرا که دارای مدرک دکتری معارف اسلامی از دانشگاه بغداد است. آنچه مهم است این است که البغدادی در سال 2003 رهبری چند گروهک تروریستی را بر عهده داشت و شنیده ها حاکی از آن است که البغدادی در سال 2005 توسط امریکایی ها دستگیر و تا سال 2009 در اردوگاه "بوکا" تحت کنترل نظامیان امریکایی بود ، اینکه در این 4 سال چه گذشت معلوم نیست یا اینکه در این 4 سال چه ها آموخت معلوم نیست اما در سال 2009 ازاد شد و در 16 می 2010 رهبری داعش را بر عهده گرفت.

"درک هاروی" مشاور اطلاعاتی فرمانده سابق نیروهای مرکزی امریکا درباره البغدادی  معتقد است او برتر از ابومصعب الزرقاوی ،موسس القاعده ، است و همچنین در مواردی برتر از بن لادن عمل می کند.اما اینکه چه کسی فرماندهی داعش را بر عهده داشته باشد خیلی مهم نیست چرا که  فرماندهان شخصیت های طراحی شده هستند و آنچه مهم است اندیشه حاکم بر داعش است ، اینکه این غده سرطانی از چه تفکرانی پیروی می کند.

ایدئولوژی داعش ترکیبی است از اندیشه های وهابیت  ، سلفی گری و شیعه ستیزی است . می شود گفت داعشیان  پیروان ابن تیمیه هستند.

احمد بن عبدالحلیم معروف به ابن تیمیه ، فقیه حنبلی و سلفی است که اندیشه های عجیب و غریبی را به عنوان نظریات فقهی ایراد کرد.

از جمله نفی هرگونه تعقل در کلام الهی ، یکسان دانستن مقام پیامبران و سایر انسانها ، حرام دانستن سفر برای زیارت پیامبر ، حرام دانستن توسل ، بدعت دانستن زیارت ، انکار فضائل اهل بیت و در اخر مخالفت با سایر فرقه های سنی مذهب . وی شدیدا مخالف رشد و توسعه فلسفه و سایر علوم تولید شده در خارج از حیطه پیامبر می بود و همچنین فتاوایی در حرمت منطق ، کلام ، عرفان و فلسفه دارد و می شود گفت وهابیت بخش هایی از نظریه های خود را از اندیشه های او برگرفته است.

گفتنی است که علمای سنی مذهب نیز در نکوهش ابن تیمیه صحبت های بسیاری ایراد کرده اند تا جایی که شیخ الاسلام دانستن وی را حرام اعلام کرده اند.

اما آنچه امروز ما از داعش می بینیم حاصل از اندیشه هایی مثل اندیشه ابن تیمیه است یعنی مسخ دین ، یعنی قدرت تفکر را از انسان ها گرقتن ، یعنی انسانیت انسان ها را زیر سوال بردن همه و همه در یک کلام می شود اسلام امریکایی ، اسلامی که بیمار است و به جای سعادت ، شقاوت مقصد نهایی رهروان آن است.

هرچند امریکا بر روی صحنه نمایش داعش را محکوم می کند اما این روش بعد از ماجرای بن لادن برایمان تکراری شده است .

تا اینجا می شود گفت مطلب ما تمام است و اکنون وقت نتیجه گیری است .

وقتی می بینیم بیش از 1900 نفر کشته در عراق به جا می ماند که از آنها 1300 نفرشان غیرنظامی و مردم عادی هستند به یاد جنگ های غزه می افتیم . وقتی احکام عجیب و غریب داعش برای اجرای قوانین اسلام را میبینیم به یاد تعلیمات مستر همفر انگلیسی به عبدالوهاب می افتیم ، اسارت بیش از 300 زن و به بردگی بردنشان ما را به یاد شهوت رانی های یزیدیان زمان یا همان شیوخ همیشه ساکت سعودی می اندازد . بودجه 2 میلیادر دلاری که معلوم نیست از کدام ناکجا ابادی به جیب داعشیان رسیده ، درامد 3 میلیون دلاری از نفت و منابع ، عملیات فرار دسته جمعی که در آن بیش از 1500 نفر از تروریستها و متخصصان انفجار و تخریب ازاد شدند همه وهمه ما را به یاد سیاست زور و زر و تزویر امپریالیسم جهانی می اندازد.

آری منطقه ما دچار غده هایی سرطانی شده ، مرض هایی از جنس اسرائیل و اسلام صهیونیستی ، اری بعضی وقتها بیماری با از بین بردن عنصر زائد که منشاء  بیماری شده است امکان پذیر است.

پس به سنت های الهی ایمان اوریم چرا که :

اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِت اَقدامَکُم

 

 

پ.ن:یش از بیست سال است فریاد کرده‏ایم این غدۀ سرطانی را اجتماع کنید و از بین مسلمین بیرون کنید، بیت‏المقدس را از او بگیرید، کشورهای اسلامی را از این غده سرطانی آزاد کنید یا شما که اسرائیل را می‏خواهید با حیله‏هایی[به رسمیت]بشناسید و یک کشور در مقابل اسلام و هوادار یک همچو کشوری باشید که ظلمش بر همه جهانیان واضح است؟ و شما جرأت دارید در مقابل خدا ایستاده‏اید و دشمن خدا و دشمن سرسخت مسلمین را می‏خواهید سلطه به او بدهید و می‏خواهید آرامش به او بدهید و می‏خواهید بشناسید؟ شما اسرائیل را بشناسید، او شما را نمی‏شناسد. و شما ایستادید و نشستید تا اسرائیل بر همۀ شما ـ خدای نخواسته ـ حکومت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
سبحان شهیدی

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۵ فدایی رهبر
سلام ممنون از مطالب خوبت فقط یه مقدار ریز نوشتی خوندنش خیلی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی