حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

آری اینچنین بود برادر...


گوش کن ! می شنوی ؟ فریاد حق را می گویم ، گوش کن !  آری همان فریادی را می گویم که از زیر تازیانه ها  به گوش می رسد.

اگر کمی حواست را جمع کنی می شنوی ، با این همه سختی لحظه ای کوتاه نمی آید . گاه از سمت شرق می آید گاه از غرب اما همیشه به گوش می رسد.

آه خدایا ! امان از دست صدای نکره این رقاصه های تزویر ، مگر فریاد پوچ "حقوق بشرشان" می گذارد تا صدای فریاد های حقیقت را بشنویم؟ اما نه ، این بار صدایش بخوبی به گوش می رسد ، حتی پایه های قصر فرعون و ضحاک از این فریادها به لرزه درآمده .

این بار صدای شیخی را پشت میله های زندان می شنوم ، نمی دانم چرا انقدر صدایش آشناست ، صدایش کمی مرا یاد فریادهای خمینی کبیر می اندازد ، نمی دانم چرا ناخوداگاه صدای شاگردان خمینی را به یادم می آورد ، بگذار راحت بگویم جنس صدا حسینی است.فریادش بر سر یزید خراب شده است ، حتما به همین خاطر هم هست که می خواهند اعدامش کنند.

بهتر است کمی بیشتر با صاحب صدا اشنا شوی ، به او می گویند شیخ نمر ، شیخ نمر الباقر نمر ، در قطیف عربستان چشم گشود اکنون می شود گفت چیزی میان 56 یا 57 سالی عمر کرده . وی برای تحصیل دروس حوزوی چند صباحی را در ایران و سوریه سپری کرد و بعد از آن به عربستان بازگشت.

شیعه علی نمی تواند ظلم را ببیند و آرام بنشیند ، شیخ هم رهرو امیرالمومنین بود در عربستان تدریس می کرد ، درس شهادت می داد درس جهاد، نمی دانم شاید هم تئوری های انقلاب اسلامی ، هرچه بود زیر بار ظلم رفتن را ننگ می دانست و هر روز خطرناک تر می شد برای تاج و تخت ضحاک .

برای اولین بار در سال 2006 مهمان زندان های صعودی و شکنجه های آنان بود . پس از آن در سال 2012 در حالی که زخم های بسیار برتن داشت توسط نیرو های امنیتی سعودی ربوده شد و اکنون خبر تلخی به گوشمان رسیده که حکم اعدامش را صادر کرده اند.

تاریخ این خبر تلخ را بارها و بارها درک کرده و آن را برای کاتبان به یادگار گذاشته . آری هنوز هم  قاضی شارح ، قاضی القضات باشتین ، حکم می کند برای سربدار شدن حقجویان ، آری برادر این اتفاق را تاریخ بارها و بارها دیده است.

آری برادر جان کاخ سبز معاویه امروز در ریاض هنوز هم بر روی خون حق گویان بنا شده است ، چه بنایی سست تر از بنای ظلم.

آری برادر جان ! شعارشان شعار توحید است ، نقش پرچم هایشان لا اله الا الله...اما مسیرشان خطوه شیطان انگار نه انگار که لا االه الا الله.

آری برادر جان ! ببخشید که داستان تلخ تاریخ خاطرت را مکدر کرد اما گفتم تا بشنوی و بدانی که همیشه اینگونه بوده است. آری اینچنین بود برادر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
سبحان شهیدی

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۳ محمد محمدیان رباطی
اینان قهرمانان واقعی اسلام هستند
بدا به حال وهابیون عربستانی که کمتر از شیطان بزرگ امریکا واسراییل نیستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی