حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

ثمره انقلاب ما....

عده ای از نظریه پردازان جامعه شناسی بر این باورند که یک انقلاب ، یک نهضت در ابتدا دارای تحرک و جنب و جوش بالایی است اما پس از استقرار حکومت انقلابی آن نهضت از تکاپو خواهد افتاد و کم کم به سمت رکود و بی تحرکی پیش خواهد رفت و در اینجاست که به عقیده آنان این نظام روح حماسی و شور انقلابی خود را ازدست داده است و مردم دیگر مردم انقلابی اول نهضت نخواهند بود.اما اگر بخواهیم با این تفکر به جمهوری اسلامی نگاه کنیم خواهیم دید که این نظریه در برابر آن بی پاسخ خواهد ماند و این ویژگی انقلاب اسلامی ماست که تمام معادلات علمی و نظریه های مختلف را برهم می زند چرا که انقلاب ما هنوز زنده است و می توان گفت از نیروی بیشتری نسبت به قبل برخوردار است و نه تنها روح خود را حفظ کرده بلکه بر کشور ها و جوامع دیگر هم اثر گذاشته است و فریاد آن روز مردم ما که فریاد ظلم ستیزی و استقلال بود امروز از خارج از مرز های ما به گوش می رسد.

اما آنچه مهم است این است که این انقلاب چه چیزی را برای ما به ارمغان آورده ؟ شاید با شنیدن این سوال ذهن های ما به سمت  پیشرفت ها ی علمی و صنعتی بعد از انقلاب متمایل شود اما آنچه مهم می باشد این  است که چه چیزی سبب ایجاد این روحیه در دانشمندان و جوانان ما شده است ؟

آری باید گفت عزت امروز ما مدیون انقلاب امام خمینی(ره) می باشد اینکه ملت ما دیگر شرافتش پا مال هوسهای پادشاهان ستمگر نمی شود خود ارمغانی بس بزرگ است از طرف انقلاب اسلامی.

اینکه امروز زیزبار سلطه ظلم و زور نمی رویم و همچون امام حسین (ع) تا پای جان از دین خود دفاع می کنیم روحیه ای است که در اثر این انقلاب در وجود مردم ما زنده شده است.اما این دستاوردها همه و همه در نتیجه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ؛ یعنی نعمت ولایت می باشند می توان 22 بهمن سال 57 را همچون غدیر دانست که در آن نعمت خداوند با ولایت بر مردم ما اتمام شد و به حد اعلای خود رسید و باید گفت که همین نعمت ولایت است که نمی گذارد انقلاب ما همچون دیگر نهضت ها  به سمت رکود و بی ثباتی پیش برود و معادلات ذهنی نظریه پردازان را بهم زده است.

آری این انقلاب اسلامی و نیروی ولایت بود که همت ها و باکری ها و باقری ها را در دیروز و احمدی روشن ها و طهرانی مقدم ها را در امروز تربیت کرد.

آری این انقلاب اسلامی و نیروی ولایت بود که گزینه های روی میز دشمنان را 35 سال بر سر جای خود باقی گذاشت و سبب خاک خوردن این گزینه ها و ناکارآمد بودن آنها علیه ما شده است.

و باید گفت انقلاب ما هرگز از حرکت بازنخواهد ایستاد وپیام خمینی(ره) ، این حقیقت همیشه زنده، که پیام حسین (ع) در عاشورا بود را در سراسر عالم طنین انداز خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
سبحان شهیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی