حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ_سوره نحل ایه 125

حاجز

حاجز در عربی یعنی سنگر....
شاید اینجا یکی از سنگر های ما در برابر هجوم های صدگانه دشمن باشد.... سلاح ما امر قران که می گوید "وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ"
یاحق...

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است


از دور که نگاه می کنی گنبد فیروزه ای در میان درختان سرسبز منظره ی دلنشینی را به وجود آورده ، داخل که بروی سر سبزی موج می زند ، درختان زیبایی خود را به رخت می کشند درها ، پنجره ها همه سبز است . آدم ها در اینجا به هم خیلی شبیه هستند اما هر یک برای خود نظری دارند مثل جاهای دیگر اما غریبه باشی یا آشنا فرقی نمی کند سلامت می دهند ، آخر رسمشان است از این رسم ها زیاد در اینجا می بینی . رسم هایی که معلمشان برایشان به یادگار گذاشته کسی که برایشان مانند یک پدر مهربان بود . آری اینجا را دانشگاه امام صادق(ع)  یا همان مکتب الصادقی می گویند که رهبرمان درباره اش گفت :

"دانشگاه امام صادق یک پدیده‌ی ممتاز است؛ صرفاً یک دانشگاه مثل بقیه‌ی دانشگاه‌ها نیست که فقط میخواهند دانشجو و عالم تربیت کنند؛ این هم هست؛ منتها علاوه‌ی بر این، میخواهد از همه جهت، یک الگوی دانشگاه اسلامی باشد".

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۴
سبحان شهیدی
يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

دعوا بر سر اولویت است ...


از ابتدای نهضت حضرت امام حسین (ع) تا به حال افراد و گروه های بسیاری به تحلیل قیام اباعبدلله پرداخته اند در این میان عده ای که  اتفاقا کم هم نبودند سعی در منحرف کردن قیام داشتند یعنی سعی داشتند که پیام  عاشورا را به سمتی که خود می خواهند منحرف کنند ولی از همان عصر عاشورا بازماندگان کربلا با رسالت زینبی خود در مقابل این تحریف ها ایستادند در سخت ترین شرایط  قیام را در راه اصلی خود که همان صراط مستقیم بود نگه داشتند چرا که رسیدن پیام عاشورا به نسل های بعدی بسیار مهم بود نباید اجازه سواستفاده را به دشمن داد. از تحریف سخن به زبان آوردیم ، حال خوب است ببینیم که اصلا چرا باید پیام عاشورا تحریف شود؟ اگر کسی بخواهد این واقعه را تحریف کند در چه حیطه هایی می تواند عمل کند ؟ و نتایج این تحریف ها چیست ؟ و اصلا مگر پیام عاشورا چه خطری برای تحریف کنندگان دارد که آنها دست به این کار می زنند؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۴
سبحان شهیدی
پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

دعوت نامه....

به صندوق خانه دلت نگاهی بنداز....

گویا باد صبا نامه ای را آورده....

رایحه سیبش بدجوری هوایی ام کرده ....

گویا محرم رسیده است....

شما هم به این مهمانی دعوتید؟؟؟ بعید بدانم مادر کسی را از قلم انداخته باشد.....


#محرم_


طراح : خود  حقیرم ببخشید اگه ایرادی داره....کار دله

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۸
سبحان شهیدی